Manuele therapie in Rotterdam

Manuele therapie bij Fysiotherapie Galema, in de Rotterdamse wijk Alexander, kan de uitkomst bieden als u een gewricht slecht kunt bewegen of daar pijn bij hebt. Na de behandeling van manuele therapie bij Galema in Rotterdam Alexander voelt u direct een verbetering van de bewegingsvrijheid en een afname van de pijn. U wilt toch ook zo snel mogelijk van uw pijn af? Dankzij de manueel therapeut in Rotterdam is het mogelijk!

Wat doet men tijdens manuele therapie bij de fysio in de Rotterdamse wijk Alexander?

Manuele therapie in de Rotterdamse wijk Alexander is een aanvulling op onze reguliere fysiotherapie. De manueel therapeut in Rotterdam beweegt de gewrichten op een bepaalde manier, waardoor de beweeglijkheid van de gewrichten kan worden vergroot. Hierdoor neemt de pijn af en kan de beweging van de gewrichten verbeteren. Voorbeelden van klachten die onze manueel therapeut in Rotterdam behandelt zijn:

• Heupklachten
  • Hoofd- en nekpijn en het slecht kunnen bewegen van de wervelkolom
  • Lage rugklachten, al dan niet met uitstraling naar de benen
  • Nek- en schouderklachten met uitstraling naar de armen
  • Hoge rugklachten, al dan niet in combinatie met rib- en borstpijn
  • Duizeligheid bij het bewegen van de nek
  • Kaakklachten, al dan niet in combinatie met nekklachten

Hoe gaat manuele therapie in Rotterdam in zijn werk?

Als eerste vindt er een screening door de manueel therapeut in Rotterdam plaats. Daarna bestaat uw eerste afspraak uit een vraaggesprek en een lichamelijk onderzoek. In het gesprek wordt er een beeld geschetst van uw klachten. Ook worden er vragen gesteld, bijvoorbeeld over hoe de klachten ontstaan zijn en wanneer ze toenemen of verminderen. Vervolgens volgt er een lichamelijk onderzoek, waar we uw houding en bewegingen beoordelen en uw gewrichten onderzoeken. Aan de hand hiervan wordt de oorzaak van uw klachten vastgesteld. We beoordelen samen met u of manuele therapie bij de praktijk in Rotterdam Alexander zinvol is. Als dat wel het geval is, nemen we met u een verdere behandeling door. Het voordeel is dat u na uw eerste afspraak direct duidelijkheid heeft over het vervolgtraject bij de manueel therapeut in Rotterdam.

Maak vandaag nog een afspraak

Wilt u een afspraak maken bij onze manueel therapeut voor manuele therapie in Rotterdam Alexander? Bel naar 010 – 455 00 06 en u kunt snel bij ons terecht. De praktijk beschikt over gratis parkeerplaatsen voor de deur.