Knieklacht behandelingen in Rotterdam

Lijdt u aan een vervelende knieklacht en wilt u hiervoor behandeld worden bij een gerenommeerde praktijk in Rotterdam? Fysiotherapie Galema beschikt over een deskundig en ervaren team aan fysiotherapeuten. Zij begeleiden u graag naar een spoedig herstel. Ontdek wat wij voor u kunnen betekenen!

Het verhelpen van uw knieklacht in onze praktijk in Rotterdam

Wilt u een afspraak maken in onze praktijk in Rotterdam voor het verhelpen van een knieklacht? Of voor het verminderen van klachten aan uw heupen, schouders, rug of nek? Wij verlichten graag uw pijn. In een intakegesprek brengen we uw klachten in kaart en onderzoeken we samen met u de juiste behandelmethode, afgestemd op uw wensen en klachten. Vervolgens stellen wij een persoonlijk behandelplan op en wordt u persoonlijk begeleid door een ervaren fysiotherapeut. Deze geeft u instructies en diverse oefeningen mee, die u thuis kunt uitvoeren. Zo bent u toekomstige klachten voor. Samen met u zorgen wij er in onze praktijk in Rotterdam voor dat uw knieklacht of bijvoorbeeld nekklacht verleden tijd wordt.

Maak een afspraak en zeg vaarwel tegen uw klachten

Zoekt u een effectieve remedie tegen uw pijnklachten? Onze fysiotherapeuten in Rotterdam helpen u graag van uw knieklacht (of andere klachten) af. Wilt u meer weten over onze praktijken, of wilt u direct een afspraak maken? Schroom niet en bel naar 010-455 00 06 of stuur een e-mail te naar info@fysiotherapiegalema.nl. Dan helpen wij uw pijn te verminderen.