Rugklachten laten behandelen in Rotterdam

Rugklachten komen regelmatig voor bij volwassenen, dus start met een behandeling bij Fysiotherapie Galema in Rotterdam. Rugklachten beperken u in uw dagelijks leven. Na een fysiotherapiebehandeling zal uw pijn verlichten of zelfs helemaal verdwijnen. Wacht niet langer en maak snel een afspraak bij onze praktijk in Rotterdam als u rugpijn heeft. Hoe eerder u een afspraak maakt, hoe sneller u weer uw activiteiten volledig kunt uitvoeren.

Kies de beste behandeling voor uw rugklachten in Rotterdam

Er zijn verschillende mogelijke oorzaken van rugpijn. Pijn in de onderrug kan bijvoorbeeld ontstaan door te zwaar tillen of door een verkeerde beweging. Andere mogelijke oorzaken zijn slechte lichamelijke conditie, lang autorijden, een zittend beroep of stress. Het is vaak niet duidelijk waar rugklachten vandaan komen. In de meeste gevallen heeft rugpijn geen specifieke oorzaak. Bij rugklachten is veel beweging belangrijk. Bij langdurige rugklachten gaat Fysiotherapie Galema in Rotterdam, samen met u aan de slag met oefentherapie. Oefentherapie wordt toegepast om:

• De mobiliteit te vergroten
  • Bewegingen aan te leren of te verbeteren;
  • Kracht te trainen.

Het is beter om te starten met oefentherapie in plaats van rust nemen en wachten tot het vanzelf overgaat. Bij Fysiotherapie Galema in Rotterdam, nabij Nesselande, kunt u rekenen op een persoonlijke en professionele aanpak voor uw rugklachten. We gaan eerst een volledig beeld schetsen van uw klachten. Na een analyse van uw klachten stellen we samen met u een persoonlijk behandelplan op. Voor veel voorkomende rugpijn maken we bij Galema in Rotterdam gebruik van behandelmethoden als oefentherapie en manuele therapie.

Uw rugpijn in Rotterdam behandelen? Maak snel een afspraak

Laat uw rugklachten niet meer uw dagelijkse activiteiten in de weg zitten en maak snel een afspraak bij Fysiotherapie Galema in Rotterdam. Onze deskundige therapeuten verhelpen graag uw klachten op een professionele manier. Wilt u een afspraak maken? Bel ons op: 010 – 455 00 06. U bent verzekerd van een behandeling binnen drie dagen.